2008年12月18日木曜日
ドラエモン
何でしょうね?ドラエモン?のびたクン? (Guess what?)
シールを集めると景品がもらえます。ノックちゃんは左下の掛け時計が欲しいそうで、シールを集めています。大学生でも、ドラエモンが好きなのかな?(We can get Doraemon goods by collecting seals. Nok wants to get a wall clock(lower left side), so she is collecting now. Well, well, well, she is a university student.....)
ノックちゃんママもシール集めに協力中です。(Nok's Mam is helping to collect stamps for her.)